NewsUncategorized

تولید آپشن نرم افزاری مدیریت مشتریان اعتباری در زیرسیستم فروش

یکی از چالش های شرکت ها در روند روزمره کسب و کار ، تصمیم گیری در راستای صدور فاکتور فروش جدید برای مشتریان بر اساس میزان معوقات و فاکتورهای فروش تسویه نشده است. به بیان دیگر یکی از چالش های یک کارشناس و یا یک مدیر فروش ، تطابق سیاست های فروش شرکت مطبوع خود با تصمیمات وی برای صدور و یا عدم صدور فاکتور فروش جدید بر اساس سوابق مشتریان خواهد بود.
برای گذر از این چالش، زیرفرآیند مدیریت مشتریان اعتباری طراحی ، تولید و به عنوان یک امکان جدید به زیر سیستم فروش اضافه گردید. در این آپشن، دو پارامتر ‘سقف اعتبار’ و ‘مهلت تسویه’ برای هر مشتری و نیز دو گزارش مهم ‘فاکتورهای تسویه نشده’ و ‘گزارش سنی مانده بدهی مشتریان’ ، در اختیار کاربر قرار گرفته می گیرد.
از این پس ، مدیر فروش و یا کارشناس فروش می تواند با ملاحظه پر نشدن سقف اعتباری مشتری و میزان گذشت زمان از تاریخ درج شده در مهلت تسویه، نسبت به صدور فامتور فروش جدید تصمیم گیری نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *