مشتریان عضو خانواده بزرگ رایین سیستم هستند.

در رایین سیستم ، مشتری مداری به عنوان یک اصل در تعامل با مشتریان تعریف گردیده است. از اینرو یکایک مشتریان برای ما در کانون اهمیت و توجه ویژه قرار دارند. سعی ما بر این است که با توجه به شرایط هر مشتری ، از جهت میزان و حجم خدمات درخواستی ، سرویس های متنوع و مختلف پشتیبانی فنی با بهترین کیفیت ممکن را در اختیار آنها قرار دهیم.

ما به دنبال ارائه بهترین راه حل های پشتیبانی فنی بر اساس نیاز و توقع مشتریان هستیم.

در طول زمان و بر اساس فیدبک های بازار ، کاملا به این امر واقف هستیم که همه مشتریان به یک میزان ،  نیاز به استفاده از خدمات پشتیبانی فنی ندارند. به بیان دیگر لازم است که مشتریان بر اساس نیازمندی ها و حساسیت های کسب و کار خود برای بهره گیری از خدمات پشتیبانی فنی ، هزینه نمایند. در این راستا، خدمات پشتیبانی فنی در سه پکیج پایه، اقتصادی و حرفه ای تدوین و طراحی گردیده و در اختیار مشتریان قرار گرفته است.


 

پکیج های خدمات پشتیبانی فنی را مقایسه و مناسب ترین آنرا انتخاب نمایید

 


خدمات پشتیبانی

مقایسه پکیج های پشتیبانی فنی

پشتیبانی فنی تلفنی
(در ساعات اداری)

پشتیبانی فنی ریموت
(در ساعات اداری)

پشتیبانی فنی تلفنی
(در ساعات غیر اداری و ایام تعطیل)

پشتیبانی فنی ریموت
(در ساعات غیر اداری و ایام تعطیل)

بازدید دوره ای

مراجعه حضوری
(در صورت نیاز فنی و یا با درخواست مشتری)

تعداد مراجعه حضوری در سال

نصب و راه اندازی ویرایش های
جدید محصولات نرم افزاری

ارائه مشاوره طراحی نظام کدینگ

پک خدمات پایه

از ۱،۸۰۰،۰۰۰
تا 
۳،۵۹۹،۹۹۹

تومان در سال

با صدور فاکتور و تسویه قبل از مراجعه

حداکثر ۴ مراجعه در سال

با احتساب ۲۵% تخفیف

پک خدمات اقتصادی

از ۳،۶۰۰،۰۰۰

تا ۱۱،۹۹۹،۹۹۹

تومان در سال

۲ بار در سال

۱۲ مراجعه اول رایگان

نامحدود

با احتساب ۷۵% تخفیف

با صدور فاکتور

پر فروش ترین

پک خدمات حرفه ای

از ۱۲،۰۰۰،۰۰۰

تومان در سال به بالا

۴ بار در سال

رایگان

نامحدود

رایگان

رایگان


 

با واحد پشتیبانی فنی گروه مهندسی رایین سیستم آشنا شوید

 

در واحد پشتیبانی فنی همکارانی پر انرژی، گرم و دوست داشتنی، صبور و در عین حال با تجربه و علاقه مند به رفع مشکلات مشتریان مشغول به کار هستند. بزرگترین شاخص همکاران ما در این واحد ، صبر، روان شناسی و قدرت بالای تشخیص و درمان عارضه های فنی است. طیف مختلفی از درخواست ها از طرف مشتریان به این واحد سرازیر می شود. در برخی موارد ممکن است مشتریان تحت فشار کاری خود عصبی هم باشد و با لحنی توام با عصابنیت با همکاران ما در این واحد تماس بگیرند. هنر دوستان ما در واحد پشتیبانی، کمک صد در صدی فنی و راهنمایی برای رفع مشکل و تبدیل ناراحتی مشتری به رضایت است.