سیستم مدیریت کسب و کار رایین سیستم

 

گذشته را بر اساس آنچه که رخ داده است، تحلیل کنید.

فرآیندهای در حال اجراء را بخوبی هدایت کنید.

برپایه اطلاعات و گزارشات دقیق، استراتژی و تصمیمات کلیدی آینده را پایه ریزی کنید.

با استفاده از سیستم یکپارچه و تحت وب مدیریت کسب و کار رایین سیستم، تمرکز و تسلط بر فرآیندهای کسب و کار خود را لمس خواهید کرد و در سایه این تسلط ، قادر خواهید بود که نبوغ خود را در حیطه کسب و کار به معرض نمایش گذاشته و از نهایت هوشمندی در هدایت سازمان خود بهره مند شوید. دسترسی آسان، سریع و در لحظه به همه اطلاعات و گزارشات حسابداری مالی، بودجه، انبار، سفارشات، خزانه، پرسنلی و حقوق دستمزد، اموال، اتوماسیون اداری ، چارت سازمانی، مدیریت منابع انسانی ، CRM و هوش تجاری BI را با سیستم یکپارچه و تحت وب مدیریت کسب و کار رایین سیستم، تجربه کنید و به زندگی و محیط کسب و کار خود آرامش را هدیه دهید.

راه حل مناسب شرکت های کوچک و تازه تاسیس
راه حل مناسب شرکت های متوسط و بزرگ

داشبورد مدیریتی روی کامپیوتر و مبایل

برای بسیاری از مدیران بالا دستی و میانی، حجم جلسات بیرون از دفتر کار و نیز مسافرت های کاری متعدد، بسیار بالا است و این در حالی است که تلفن همراه تنها وسیله ارتباطی آنها با جهان بیرون است. سیستم مدیریت کسب و کار رایین، مجهز به داشبورد مدیریتی بسیار سهل الاستفاده و پیشرفته ای است که هم از طریق تلفن همراه و هم از طریق دسکتاپ (کامپیوتر) ، قابل دسترسی است.

نظام کدینگ یکپارچه مالی و اطلاعاتی

در سیستم مدیریت کسب و کار رایین، مکانیزم واحدی برای کدینگ کلیه موجودیت ها مثل اشخاص، کالا ها و ... در همه زیر سیستم ها همانند زیر سیستمهای حسابداری ، انبار، خزانه داری و ... در نظر گرفته شده است. مزیت این ویژگی، جلوگیری از پراکندگی تعریف موجودیت ها است. به بیان دیگر، موجودیت توسط افراد متخصص و بصورت متمرکز به سیستم تزریق و توسط دیگران مورد استفاده قرار می گیرد.

مدیریت همزمان چند شرکت در لحظه

شاید شما جزو کسانی باشید که همه تخم مرغ هایشان را در یک سبد نمی گذارند. اگر هم زمان در چند بیزینس متفاوت فعال هستید و آرزو دارید با یک ابزار قوی، تمامی بیزینس های خود را رهبری کنید، الان در جای درست و در زمان درست ایستاده اید. سیستم مدیریت کسب و کار رایین سیستم، قدرت راهبری چند شرکت را همزمان دارد و قادر به تولید گزارشات تجمیعی از روند کلیه کسب و کارهای شما است.

تنوع در قیمت گذاری برای انواع کسب و کارها

هر شرکتی چه بزرگ باشد و چه کوچک، با هر نوع پشتوانه مالی و اعتباری، باید بر اساس نیاز خود خرید نموده و قدر منابع مالی خود را بداند. از اینرو سیاست قیمت گذاری سیستم مدیریت کسب و کار رایین سیستم بر اساس انتخاب زیر سیستم ها و نیز خدمات مورد درخواست مشتریان، تدوین شده است. تنوع در قیمت گذاری یکی از مزیت های رقابتی رایین سیستم است.

سرعت شگفت انگیز در اجراء فرآیندها

سرعت بسیار شگفت انگیز اجراء فرآیندها از یک طرف و شباهت باور نکردنی فرم های تهیه شده به فرم های نرم افزارهای تحت ویندوز از طرف دیگر باعث شده که کاربران فراموش کنند که در حال کار با یک سیستم تحت وب هستند. معماری و طراحی بسیار پیشرفته در طراحی سیستم مدیریت کسب و کار رایین سیستم، علت تولید چنین محصول با کیفیتی شده است.

کاملا تحت وب و مجهز به خدمات ابری

در هر نقطه از دنیا که باشید و در هر لحظه که اراده کنید، می توانید از کیفیت و کمیت روند کسب و کار شرکت خود مطلع شوید. دسترسی به اینترنت و یک مرورگر همانند کروم و یا فایرفاکس، تنها چیزی است که برای حضور در محل کار خود لازم دارید. سیستم مدیریت کسب و کار رایین سیستم، کاملا تحت وب طراحی شده است و قابلیت ارائه خدمات ابری را برای مشتریان فراهم آورده است.


 
موتور نرم افزاری نظارت و کنترل فرآیندهای کسب و کار

سیستم مدیریت کسب و کار رایین سیستم مجهز به موتور هوشمند کنترل وقایع و فرآیندهای کسب و کار است. این موتور نرم افزاری هوشمند، در صورت اجراء  هر Task و یا هر زیرفرآیند در سیستم که سازمان نسبت به آن حساسیت ویژه داشته باشد مثل قطعی کردن اسناد حسابداری، اصلاح اسناد حسابداری، اعمال تخفیف در عملیات فروش، حذف اطلاعات و .... بسیاری از عملیات هایی که در زیر سیستم ها صورت می پذیرد، به افراد ذی ربط اطلاع رسانی می کند. موتور نرم افزاری نظارت و کنترل فرآیندهای کسب و کار با تکیه بر سه روش مختلف قابلیت اطلاع رسانی وقایع کسب و کار را دارا است. از طریق سیستم پیام رسان داخلی با عنوان IMMS مخفف Internal Message Management System است که خاص رد و بدل پیام و اطلاعات بین کارکنان سازمان تهیه شده است. دوم ازطریق اکانت های ایمیل (Email Accounts) و در نهایت از طریق پیام کوتاه تلفن همراه (SMS) . کاربرد این موتور نرم افزاری در دو محور مدیریتی جهت نظارت بر وقایع و محور عملیاتی جهت تسریع در انجام وقایع کسب و کار قابل تعریف است. تنظیمات این امکانات از طریق زیرسیستم مدیریت سیستم انجام می گردد.


 
مدیریت متمرکز موجودیت های سیستم

کلیه تعاریف اولیه سیستم مدیریت کسب و کار در زیر سیستمی با عنوان مدیریت سیستم انجام می پذیرد. به عنوان نمونه معرفی کاربران و محدوده دسترسی آنها به کل امکانات زیرسیستم ها، تعیین فرمت کدینگ اقلام داده ای مختلف در زیر سیستم ها و نیز اقلام اطلاعاتی پایه مورد استفاده در انواع فرآیندهای کسب و کار از جمله اموری است که در مدیریت سیستم انجام می پذیرد.
همچنین در زیر سیستم حسابداری مالی سه سطح تفصیل مستقل یا شناور پیش بینی شده است و هر یک از سطوح تفصیل خود شامل بی نهایت سطح وابسته ( درختواره ای نامحدود ) هستند.


 
اعمال سطح دسترسی هم روی امکانات و هم روی اطلاعات

همانند بسیاری از نرم افزارهای مشابه، اعمال سطح دسترسی کاربران بر روی امکانات سیستم چه بصورت انفرادی و چه بصورت گروهی در سیستم مدیریت کسب و کار رایین سیستم نیز تهیه شده است . ولی نکته مهم اینجا است که در سازمانها و شرکت ها، نیاز به نوع دیگری از دسترسی ها بسیار خودنمایی می کند و آن امکان اعمال سطح دسترسی بر روی اطلاعات است. به عنوان نمونه کاربران مسئول وصول مطالبات برای انجام مطالبات می بایست به  مانده حساب مشتریان دسترسی داشته در عین حال برای جلوگیری از ایجاد مسائل حاشیه ای در درون سازمان، بهتر است به اقلامی مثل درآمد و یا هزینه های خود سازمان دسترسی نداشته باشند. یا به عنوان طرح مثالی دیگر می توان به این مورد اشاره کرد که در شرکت های بزرگ که شاید تعداد مشتریان آنها به هزاران مورد برسد، بهتر است که پیگیری مطالبات این شرکت ها بین چند کاربر مسئول تقسیم شود و بنابراین لزومی ندارد که همه این افراد به همه این اطلاعات که ازنظر ساختاری یکسان هم هستند، دسترسی داشته باشند. در سیستم مدیریت کسب و کار رایین سیستم، اعمال سطح دسترسی بر روی اطلاعات به همراه گزینه های بسیار کاربردی همانند تعیین ساعات دسترسی و یا تعیین تاریخ انقضاء دسترسی، به عنوان یک مزیت رقابتی این محصول با دیگر محصولات مجود در بازار، ایجاد گردیده است.


 
هم ورودی و هم خروجی اطلاعات از مایکروسافت اکسل

جامعه مدیران مالی و بویژه حسابداران، مهارت خاصی با نرم افزار مایکروسافت اکسل داشته و بسیار این محصول را مورد استفاده قرار می دهند. از اینرو مقادیر زیادی از اطلاعات آنها بر روی این نرم افزار ذخیره شده و بطبع یکی از دغدغه های آنها در برخورد با استفاده از یک نرم افزار جدید، چگونگی انتقال داده هایشان از اکسل به نرم افزارهای مالی - اداری و یا نرم افزارهای مدیریت کسب و کار است. بسیاری از نرم افزارهای مالی- اداری و مدیریت کسب و کار، امکان خروجی به اکسل را دارند. یکی از مزیت های رقابتی سیستم مدیریت کسب و کار رایین سیستم، وجود موتور انتقال داده های اطلاعاتی از مایکروسافت اکسل به درون نرم افزار مدیریت کسب و کار یا همان امکان ورودی اطلاعات از مایکروسافت اکسل در موارد زیر است:

o سند حسابداری
o اسناد زیر سیستم انبار شامل رسید و حواله انبار و ...
o اسناد زیر سیستم فروش شامل فاکتور و برگشت از فروش
o اطلاعات دارایی ثابت شامل دارایی های موجود از قبل
o اطلاعات احکام و کارکردهای پرسنلی در زیرسیستم حقوق دستمزد


 
مدیریت آرشیو اسناد

در هنگام ورود اطلاعات ، سیستم قادر به پیوست اسناد ضمیمه است. مثل ضمایم یک سند حسابداری که می تواند یک فایل اکسل، تصویر و یا هر گونه فایل اطلاعاتی مرتبط با سند حسابداری مذکور باشد. این ویژگی یکی از امکانات زیرسیستم اتوماسیون اداری تحت عنوان مدیریت آرشیو اسناد است. اشاره به این نکته نیز خالی از لطف نیست که این امکان، قابلیت استفاده به عنوان یک سیستم مستقل مدیریت آرشیو اسناد و بایگانی الکترونیک عمومی را داراست.

یک فنجان قهوه مهمان ما باشید

شاید احساس کنید الان امکان بکار گیری امکاناتی که در اینجا معرفی شده رو ندارید. ممکنه از نظر مالی و یا حتی از نظر انسجام کسب و کارتون این آمادگی رو در خودتون احساس نکنید. ولی زیاد سخت نگیرید. مسیر رسیدن به آمادگی ، یک مسیر بی پایانه و هیچوقت تموم نمیشه. ما خوشحال میشیم که با افراد با انگیزه ای که در کارشون جدی هستند آشنا بشیم و اونها رو با دنیایی آشنا کنیم که کسب و کارشون رو حسابی متحول کنه.

با ما تماس بگیرید تا گپی دوستانه با هم داشته باشیم.

با تماس با شماره تلفن ۸۸۵۲۳۹۱۰ - ۲۱ (۹۸)+  و یا تکمیل فرم ، هماهنگی های لازم برای حضور شما در شرکت انجام میشه و این فرصت بوجود میاد تا هر دو طرف از تجربه های جدید و آشنایی با افراد جدید بهره مند بشن.