سیستم یکپارچه و تحت وب مدیریت هتل رایین سیستم

 

افزایش فروش با رزرواسیون آنلاین را محقق کنید.

مدیریت در لحظه فرآیندها و عملیات های هتل ها را تجربه کنید.

در برابر سوء استفاده  های احتمالی از خدمات هتل حفاظت کنید.

با استفاده از سیستم یکپارچه و تحت وب مدیریت هتل رایین سیستم، تمرکز و تسلط بر کلیه عملیات های هتلداری را در لحظه تجربه خواهید نمود و با تکیه بر امکانات قدرتمند سیستم، مجموعه خود را به بالاترین حد سود دهی و کارایی رسانده و نام هتل خود را بین بهترین برندهای این صنعت قرار دهید. دسترسی آسان، سریع و در لحظه به همه اطلاعات و گزارشات پذیرش، رزرواسیون، وضعیت اتاق ها و بسیاری از امکانات یکپارچه سازی شده با زیرسیستم های سیستم مدیریت کسب و کار مثل حسابداری مالی، بودجه، انبار، سفارشات، خزانه، پرسنلی و حقوق دستمزد، اموال، اتوماسیون اداری و ... را با سیستم یکپارچه و تحت وب مدیریت هتل رایین سیستم، تجربه کنید.

داشبورد مدیریتی روی کامپیوتر و مبایل

برای بسیاری از مدیران بالا دستی و میانی صنعت هتلداری، حجم جلسات بیرون از دفتر کار و نیز مسافرت های کاری متعدد، بسیار بالا است و این در حالی است که تلفن همراه تنها وسیله ارتباطی آنها با جهان بیرون است. سیستم هتلداری رایین سیستم، مجهز به داشبورد مدیریتی بسیار سهل الاستفاده و پیشرفته ای است که هم از طریق تلفن همراه و هم از طریق دسکتاپ (کامپیوتر) ، قابل دسترسی است.

یکپارچه با سیستم مدیریت کسب و کار رایین

طراحی سیستم مدیریت هتل رایین سیستم بگونه ای است که همانند یک لایه نرم افزاری بر روی سیستم مدیریت کسب و کار رایین قرار گرفته و به نوعی نصب می شود. بنابراین کلیه امکانات و زیرسیستم های بی نظیر سیستم مدیریت کسب و کار همانند زیر سیستمهای حسابداری ، انبار، خزانه داری و ...  را در سیستم مدیریت هتل و بصورت بهینه سازی شده برای صنعت هتلداری را در دست خواهید داشت.

مدیریت در لحظه هتل های زنجیره ای

سیستم یکپارچه و تحت وب مدیریت هتل رایین سیستم یکی از بهترین ابزارهای نرم افزاری موجود در بازار برای مدیریت همزمان چندین هتل بخصوص هتل های زنجیره ای است. با بکارگیری این نرم افزار قدرتمند، راهبری همزمان و متمرکز چند هتل به سهولت در دستان شما قرار خواهد گرفت و با تکیه بر تولید گزارشات تجمیعی از روند کلیه فرآیندهای جاری در هتل آگاهی پیدا خواهید نمود.

افزایش فروش با رزرواسیون آنلاین

امکان ایجاد سایت رزرواسیون آنلاین برای کاربران خانگی جهت رزرو اتاق، امکان ثبت رزروها برای مهمانانی که بصورت حضوری یا تلفنی اتاق رزرو میکنند، برخورداری از نمای گرافیکی از وضعیت اتاقها با امکان انجام عملیات مجاز روی هر اتاق با توجه به وضعیت آن، امکان مشاهده رک در زمان های گذشته و ... ، ابزاری است که با بکارگیری یک نقشه راه هوشمندانه در هدایت کسب و کار باعث افزایش فروش هتل خواهد شد. از این امکان بهره مند شوید.

حفاظت در برابر سوء استفاده از خدمات هتل

شکی نیست که افراد فعال در حوزه هتلداری یکی از متعهدترین اقشار جامعه هستند. از طرفی حساسیت مدیران هتل ها در برابر اعتبار مجموعه خود در جامعه هتلداری بسیار بالا است. لذا تمهیدات امنیتی و حفاظتی تعبیه شده در سیستم بگونه ای است که امنیت بسیار بالای فرآیندی و اطلاعاتی را در برابر هر گونه سوء استفاده احتمالی چه توسط کارکنان و چه توسط افراد خارج از مجموعه هتل را برقرار می نماید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته

فرآیندهای کاری صنعت هتلداری شب و روز نمی شناسد. در هر روز از سال و در هر ساعت از شبانه روز، هتل ها آماده پذیرایی و ارائه خدمات با کیفیت خود به مهمانان هستند. بخش عمده ای از این کیفیت، بستگی کامل به امکانات نرم افزار هتلداری و پشتیبانی بموقع آن دارد. از اینرو تیم متخصص و ویژه سیستم مدیریت هتل رایین در تمامی روزهای سال و بصورت ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی به مشتریان خود می باشد.

موتور نرم افزاری نظارت و کنترل فرآیندهای کسب و کار هتل

سیستم هتل داری همانند سیستم مدیریت کسب و کار رایین سیستم مجهز به موتور هوشمند کنترل وقایع و فرآیندهای کسب و کار است. این موتور نرم افزاری هوشمند بگونه ای طراحی شده تا در صورت وقوع عملیات های مختلف در هتل نسبت به آن حساسیت ویژه داشته باشد مثل پذیرش (Check-In)، تسویه حساب (Check-Out)، خروجی روز، درج به حساب اتاق و .... بسیاری از عملیات هایی که در زیر سیستم ها صورت می پذیرد، به افراد ذی ربط اطلاع رسانی می کند. موتور نرم افزاری نظارت و کنترل فرآیندهای کسب و کار هتلداری با تکیه بر سه روش مختلف قابلیت اطلاع رسانی وقایع کسب و کار را دارا است. از طریق سیستم پیام رسان داخلی با عنوان IMMS مخفف Internal Message Management System است که خاص رد و بدل پیام و اطلاعات بین کارکنان هتل تهیه شده است. دوم ازطریق اکانت های ایمیل (Email Accounts) و در نهایت از طریق پیام کوتاه تلفن همراه (SMS) . کاربرد این موتور نرم افزاری در دو محور مدیریتی جهت نظارت بر وقایع و محور عملیاتی جهت تسریع در انجام وقایع کسب و کار قابل تعریف است. تنظیمات این امکانات از طریق زیرسیستم مدیریت سیستم انجام می گردد.

رک عملیاتی اتاق ها و رک رزرواسیون

رک عملیاتی اتاق ها، نمایی گرافیکی از وضعیت اتاقهای هتل را با امکان انجام عملیات مجاز روی هر اتاق و با توجه به وضعیت هر اتاق را در اختیار کاربر قرار می دهد. در این رک، در یک صفحه گرافیکی کلیه اتاق های هتل به تفکیک نوع اتاق و یا طبقه و یا وضعیت آنها، قابل نمایش است و هر اتاق با توجه به وضعیتی که دارد با رنگی متفاوت نمایش داده می شود. بنابراین کاربر قادر است در هر لحظه، اتاق های خالی، اتاق های پر، اتاق های درحال نظافت و یا درحال تعمیر را مشاهده نماید. به منظور سهولت استفاده از رک عملیاتی، برای هر نوع وضعیت اتاق، شمایلی (Icon) طراحی و روی مستطیل اتاق نمایان می گردد. امکان فیلتر براساس شرایط اتاق ها و یا نام مهمان پذیرش شده در اتاق ها و نیز یکی از قابلیت های منحصر به فرد این ابزار، امکان مشاهده رک در روزهای گذشته از دیگر امکانات رک عملیاتی است. رک رزرواسیون، نمای گرافیکی از وضعیت اتاق ها در بازه های زمانی آینده را در اختیار کاربر قرار می دهد. استاندارد رک رزرواسیون براساس نوع اتاق ها است. در برخی از هتل ها، رک رزرواسیون بر اساس شماره اتاق انجام می پذیرد. رک رزرواسیون سیستم مدیریت هتل رایین سیستم، قابلیت رک اتاق ها را هم بر اساس نوع اتاق و هم بر اساس شماره اتاق دارا است.

حسابرسی پذیرش

حسابرسی پذیرش یکی از امکانات بسیار قدرتمند سیستم مدیریت هتل رایین سیستم، جهت کنترل اطلاعات پذیرش های جاری و در صورت لزوم ثبت اصلاحیه های لازم روی اطلاعات پذیرش ها است. مسئول پذیرش بسهولت قادر خواهد بود کلیه پذیرش ها را بررسی کرده و درصورت نیاز، اقلام اطلاعاتی که در ثبت آنها اشتباهی رخ داده است را اصلاح کرده و در نهایت در هنگام حسابرسی این اصلاحات را روی پذیرش ها اعمال نماید. تاریخچه اعمال تغییرات و حسابرسی برای پذیرش ها توسط سیستم ثبت می شود تا در هر لحظه برای کاربران سیستم، قابل مشاهده باشد.

مجوز تخفیف، اعمال سقف اعتبار و نرخ گذاری اتاق

سه ویژگی منحصر به فرد سیستم مدیریت هتل رایین سیستم، این سیستم را به یک مححصول منحصر به فرد تبدیل نموده است:

صدور مجوز تخفیف جهت کنترل و نظارت بر ارائه تخفیف به مهمانان هتل تهیه شده است. به بیان دیگر مدیریت با صدور مجوز تخفیف با در نظر گرفتن شرایط آن شامل میزان سقف تخفیف، ساعت مجاز، تاریخ مجاز، کاربران مجاز و مراکز قابل استفاده، امکان ارائه تخفیف به مهمانان را برای کاربران مهیا میکند.
کنترل سقف اعتباری مهمانان هتل: در سیستم مدیریت هتل رایین، دو نوع مشتری اعتباری در نظر گرفته شده است. گروه اول مشتریان اعتباری بدون سقف اعتبار و گروه دوم، مشتریان اعتباری با سقف اعتبار محدود است. کاربر مجاز سیستم، امکان برنامه ریزی سقف اعتبار برای میهمانان را تعیین و در سیستم اعمال کرده و سپس کنترل و نظارت بر تطبیق مانده بدهی مشتری و سقف اعتبار مشتری را به سیستم می سپارد. سیستم همواره کنترل می کند تا مانده بدهی مشتری از سقف اعتبار بیشتر نشود.
نرخ گذاری اتاق ها و غذاها: امکان نرخ گذاری اتاق ها، غذاها و خدمات بصورت فصلی در سیستم پیش بینی شده است و مدیریت میتواند نرخ هر یک از اقلام هتل را با توجه به تقویم تعیین کند. همچنین امکان تعریف نرخ های ویژه برای یک و یا گروهی از مشتریان وجود دارد که این امکان میتواند در مورد مسافران مرتبط با نرخ گذاری تورهای آژانس های مسافرتی، کاربرد داشته باشد.

گزارش خلاصه صورت وضعیت هتل

یکی از نقاط قوت هر سیستم نرم افزاری، گزارش های کاربردی و متنوعی است که در سیستم باید وجود داشته باشد. سیستم مدیریت هتل رایین سیستم، مجهز به گزارشهای متنوعی جهت کنترل و نظارت بر امور جاری واحدهای مختلف هتل ها از قبیل واحد رزرواسیون، پذیرش و صندوق، خانه داری، تاسیسات و امور مالی است. یکی از گزارش های مدیریتی مهم، " گزارش خلاصه صورت وضعیت هتل " است که مدیریت میتواند اطلاعات کلیه فرآیندهای شب گذشته را مشاهده میکند. این اطلاعات شامل آمار اشغال اتاق ها، آمار ورود و خروج مهمانان، آمار درصد اشغال، میزان درآمد در حوزه های مختلف، میزان نقدینگی در صندوق ها و میزان تخفیف ها و افتخاری ها می باشد. برخی از این گزارشات مثل " نمودار مقایسه ای درآمد" با نمایش نمودار برای انتقال بیشتر اطلاعات در نظر گرفته شده است.

واقعا علاقه مند به ملاقات شما هستیم

مهم نیست که هتل نداشته باشید. مهم نیست که سیستم هتلداری ما رو نیاز نداشته باشید و یا حتی دوست نداشته باشید. مهم نیست اگر سیستم هتلداری رو از دیگر همکاران فعال ما در این حوزه تهیه کرده باشید. فقط یک چیز مهمه. اون هم اینه که در فیلد توریسم و گردشگری فعال باشید و یا حتی اگر فعال نیستید در این حوزه ایده داشته باشید. ما می دونیم که کسانی که در حوزه گردشگری و هتلداری فعال هستند، انسان های متفاوت و جالبی هستند و به همین دلیل برای ملاقات کردن اونها لحظه شماری می کنیم.

وقت طلاست. با ما تماس بگیرید تا گپی دوستانه با هم داشته باشیم.

با تماس با شماره تلفن ۸۸۵۲۳۹۱۰ - ۲۱ (۹۸)+ و یا تکمیل فرم ، هماهنگی های لازم برای حضور شما در شرکت انجام میشه و این فرصت بوجود میاد تا هر دو طرف از تجربه های جدید و آشنایی با افراد جدید بهره مند بشن.

آدرس: تهران، خیابان بخارست، خیابان ۱۵ (شهید احمدیان) پلاک ۶، طبقه سوم