NewsUncategorized

ایجاد ارتباط آنلاین سیستم جامع و تحت وب مدیریت هتل رایین سیستم با اداره اماکن

فرآیند ایجاد ارتباط اطلاعاتی آنلاین سیستم جامع و تحت وب مدیریت هتل رایین سیستم با اداره اماکن طراحی و اجرایی گردید. در این روش نوین ، فهرست کامل اطلاعات کلیه مهمانان هتل در هنگام عملیات Check-in در هتل به اداره اماکن منتقل می گردد. این عملیات بصورت برخط (Online) اجراء گشته و در راستای ان اطلاعات کاملی از مهمان وارد شده در هتل را در اختیار سازمان اماکن قرار داده و پایگاه اطلاعات این سازمان را Update می نماید.

عملیات رد و بدل اطلاعات بین هتل ها و اداره اماکن که در راستای تضمین فرآیند امنیت پایدار ملی تهیه شده است ، در گذشته بصورت آفلاین انجام می شد. اداره اماکن عمومی به منظور بالا بردن سطح امنیت ملی کشور عزیزمان ایران، اقدام به طراحی پروتکل جدیدی جهت اجراء این عملیات به صورت آنلاین نمود و آن را به کلیه هتل ها ابلاغ نمود. گروه مهندسی رایین سیستم ، به عنوان پیشرو در طراحی و تولید سیستم های تحت وب هتلداری، بلافاصله اقدام به تولید ، تست و اجراء ماژول آنلاین ارتباطی با سازمان بر اساس پروتکل جدید ارتباطی کرد و هم اکنون اطلاعات کاملی از مهمان وارد شده به هتل در بدو ورود را بصورت آنلاین در اختیار اداره اماکن قرار می دهد.

نکته مهم دیگر در این ماژول ، قابلیت سوئیچ بین حالت آنلاین و آفلاین برای ارائه این سرویس در سیستم جامع مدیریت هتل رایین سیستم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *